Åbningstider i Trylleskoven

Mandag – fredag kl. 6.15-16.45

Det er muligt at tilmelde sit barn på fuldtid, 35 t., 30 t. eller 25 t.

Ferieoplysninger – herunder lokal og fællespasning

Ferieperioderne lægges ud på aula i god tid, og det er meget vigtigt, at I forældre inden fristens udløb får tilkendegivet, om jeres barn kommer eller holder ferie. Det er af stor betydning for, at institutionen kan planlægge personalets ressourcer på bedst mulig måde.

I vinterferien (uge 8), de 3 dage op til påskeferien, efterårsferien (uge 42) er der lokal fællespasning sammen med Hyrdeskoven og børnehaven 6'eren fra Vodskov. Det er forskelligt, hvor pasningen foregår, men dette meldes ud på aula.

I ugerne 29 og 30, dagen efter Kristi himmelfart, grundlovsdag og dagene mellem jul og nytår er der fællespasning i hele dagtilbuddet. Dette foregår altid i Daginstitution Mælkebøtten i Vodskov.

Adressen er: Attrupgårdvej 2 9310 Vodskov, tlf. 99 82 32 92.

Hvis I som forældre benytter sig af fællespasning i anden institution end Trylleskoven, er man meget velkommen til sammen med sit barn at aflægge stedet et besøg.